Dokonalá organizácia

Náš zákaznícky servis sa stará o hladký priebeh procesov.
Okrem znalostí z podnikového hospodárstva je preto dôležité, aby ste dokonale zvládali prácu s počítačom.
Keďže Vaša funkcia znamená, že ste pracovníkom prvého kontaktu, musíte byť schopný dôkladne si rozvrhnúť prácu a mať vynikajúci organizačný talent.

 

Vaše úlohy:

Customer Service Customer Service
  • Vykonávate koordinačné, organizačné a administratívne práce
  • Poskytujete podporu prepravným manažérom a manažérom predaja
  • Udržiavate kontakty s našimi medzinárodnými zákazníkmi a prepravnými partnermi
  • Spracúvate dopyty zákazníkov a výberové konania
  • Vediete každodennú pracovnú korešpondenciu
  • Vykonávate kontrolu kvality a podávate správy
  • Spracúvate prijaté a odosielané faktúry

Alexandra H., Customer Service:
"Každý deň som v kontakte s ľuďmi rôznych národností a z rôznych kultúr. Robí mi veľkú radosť môcť samostatne pracovať v mladom a dynamickom tíme."


Ďalšie informácie:

^ - Top

Táto internetová stránka používa cookies, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepšiu používateľskú skúsenosť. Kliknutím na „Akceptovať“ súhlasíte s používaním cookies. Ak chcete vylúčiť určité cookies, kliknite na

tu
. Ďalšie informácie o zaobchádzaní s vašimi údajmi nájdete v našich podmienkach používania a upozorneniach týkajúce sa ochrany údajov.

Akceptovať